søndag 20. desember 2009

Julaften snart hær!

Oj, er vel i grunn mange måneder siden jeg skrev noe i bloggen min :/ Den har vist blitt glemt oppi alt.

Nå nærmer julaften seg med stormskritt, bare 3 å en halv dag igjen ^^ Gleder meg som en liten onge til pakkene, maten å ikke minst familiekosen<3 Ælsker juletiden, men syns det er alt for mange som stresser som gale! Kan man ikke ta det litt med ro å nyte denne fine tiden? Adventstiden, pynting, baking å for ikke å snakke om gaveinnkjøp å innpakning!

Er ferdi med nesten alt til jul, mangler noe småtteri til julemiddagen, men det er ikke no super viktig så det får jeg tak i før vi skal spise. Åsså har jeg igjen å vaske over gulvene å pynte jule treèt :-) Tradisjonen sier at vi skal pynte det på lillejulaften, men jeg klarer ikke å vente så lenge. Ska pynte det i kveld, mens julestjerna får komme i toppen på lillejulaften ;-) Syns det var en smart Idee :D

Adele-Johanne blir nå 10 mnd gammel :O Tiden den flyr avgårde, å jeg er nå 6 mnd på vei med neste gull <3 26 uker +1 dag i dag faktisk ^^ Ultralyden viste oss at det blir en gutt i vente, men jeg er ikke sikker selv. Finner ingen guttenavn som vi liker begge 2... men jente navn har vi klart!

Adele var jo en Tobias- Leander viss hun var en gutt, men så spørs det nå da om det blir en gutt å om dette gulle passer til å hete Tobias- Leander... Vi får vente i spenning<3

Må vel få si at vi er så å si ferdie med opp pussing, å det er så deilig, kjøkkene er nytt å flott å helt som forventet, kanskje litt bedre også! Storkoser meg i det nye hjemmet vårt.

Vi har fått det så fint, men vi har en liten uvedkommen gjest... Ikke alle tror på ånder å slikt, men det gjør jeg! Etter vi flytta inn så har det skjedd uforklarlige ting, dører som åpner seg, hunden blir hysterisk å bjeffer mot noe vi ikke kan se selv. Nekter å være i stue/kjøkken alene. Adele blir vekt om natten av noe vi ikke vet hva er, jeg og min kjære er helt tappet for energi og er veldi forandret i væremåte og humør.

Vi merket bare mer å mer å nå skjer det noe vær eneste dag, etter vi kledde igjen en inngang inn til kjøkkenet ble det mer bråk, å når den gamle innredningen ble revet å ny kommet på plass, hører vi om natten at det romenstrerer inne på kjøkkenet å at di gamle skapene blir åpnet og lukket... HAr nå kontaktet en healer/klarsynt som skal prøve å hjelpe oss.

Håper han kan føre denne ånden over til den andre siden der han hører hjemme! Min kjære jobber på båt å reiser ut igjen i begynnelsen av januar, så jeg ville jo aller helst at energien min å husfreden skulle vært der før han dro ut!

Men ellers er alt bare bra å vi stortrives, lille Adele er blid som en sol bestandi, smiler å prater med alle hun ser <3 Prinsessa vårres!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar