mandag 14. september 2009

Ferie i vinterbro !

Da var jeg altså kommet meg til tanten min som bor i vinterbro, rett ved tusenfryd faktisk! Reisen gikk veldi bra, pappa kjørte meg til Bodø. Derfra tok jeg fly til Moss,Rygge lufthavn. Ble hentet av tanten min og mine kusiner Marthe og Ida :)

Var så koselig å se dem alle 3 igjen! Ble mye prating på bilturen hjem til der di bor, alt fra hva vi hadde opplevd sammen i ferien i sommer og til hva vi skulle gjøre denne uka mens jeg er her!

Fikk sove veldi lenge i dag :O Veldi rart men samtidig godt! Bruker jo vanligvis å våkna av at Adele er sulten å vil mat å en ny bleie på seg. Men ikke denne morgenen! Så klokka da jeg først våkna, ti på 8.. Oj.. Jeg har jo sovet lenge tenkte jeg å holdt på å stå opp for å ordne til flaske da jeg innså at jeg er jo ikke hjemme men til tanten min! hehe måtte le litt av meg selv før leg krøp tilbake under dyna og sovnet av igjen!

Da jeg våknet noen timner senere var klokken passer 12:O Oj oj oj tenkte jeg,, nå må jeg virkelig komme meg opp av sengen! Får sikkert kjeft nå siden jeg hadde sovet sååå lenge... Men da jeg kom opp satt tanten min i morgenkåpen sin å løste sudoku, smilte til meg å sa : God morgen, har du sovet godt? Å da måtte jeg jo smile å si ja veldi godt! Jeg å svarte hun å sa hun nettopp hadde stått opp selv!

Så da fikk jeg ikke kjæft men en veldi god start på dagen ;-)

Når klokka ble ett kom Marthe (min kusine) hjem fra skolen, hun hadde fått fri siste time. Vi ble enige om at vi skulle dra på shooping til vinterbro sentere! Så det gjorde vi..

Fått handlet klær til meg selv, Adele og lille i magen + julegaver og bursdag gave til min kjære som fyller 25 den 27 sept! Alt i alt en fin shopping tur! ikke brukte jeg så mye penger heller;)

I morgen skal vi dra å besøke farmor og farfaren min, det gleder jeg meg til! Er ikke ofte jeg ser dem så det er alltid hyggelig å treffe dem!

På onsdag blir det tur til Ikea og en tur til rikshospitalet! Gleder meg til det åsså <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar