fredag 11. september 2009

Jentekveld endte i spontan Kino ;)

Så var det på`an igjen da..

I går var det altså planlakt jente kveld, Det var jeg, Lisa og Renathe som skulle treffes og lage taco å se en film og kose oss. MEn da tiden begynte å nærme seg fikk vi en trist nyhet, Renathe kunne ikke være med på jente kveld siden gutten hennes var blitt syk:( Dakar!

Så da jeg kom for å hente Lisa i syv tiden fant vi likså greit ut at vi stikker på kino.. Var ikke så nøye med hva som gikk, vi skulle på kino.. å det ble altså 17 Again eller 17 igjen som den heter på norsk! Veldi bra film synes jeg, både gråt å lo av den! Litt sånn romantisk komedie film, åsså er han jo så kjekk han som spiller hovedrollen, han yngste da.. er jo han fra friends som spiller den andre hovedrollen, di deler samme rolle bare den ene er fra ungdomstiden å den andre i voksen alder :) Alt i alt hadde jeg en super fin kveld sammen med Lisa;) Godter spising ble det å butikk tur ble det å prating i bilen på tur hjem!

Etter jeg hadde kjørt Lisa hjem, kjørte jeg opp til storforsheia der vi nå bor, mamma og pappa var der å holdt på med det siste soverommet. ble så fint at:)

Nå er det jammen hælg igjen! God hælg alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar