torsdag 10. september 2009

12 uker :)

Da er det en god stund siden jeg har fått tid til å skrive noe i bloggen min, men nå kommer det ett aller så lite innlegg!

I går var jeg altså 12 uker på vei sånn ca.. har ikke fått nå termin enda, men den blir i mars engang regner jeg med :)

Har vært ei sabla hektisk uke med mye å gjøre.. male her å male der. Altså mye opp pussing på kort tid så nå kjenner jeg at kroppen min har gått i hvilemodus. Kanskje ikke så bra, men bra forde?! hehe Har humøre på topp fortsatt så egentlig gjør det ikke så mye at jeg e døds sliten. Kommer jo noe hodt ut av det i det minste ;)

Dere kan tro jeg er veldi fornøyd meg arbeidet jeg, min mamma og pappa har fått gjort med nyhuset vårt! Pappa er "hobby snekker" (vært snekker i ung alder men omskolerte seg) å han har fått pusset opp 2 soverom for meg fra topp til tå ;) Ælsker rommet til Adele, det er nå Rosa på veggene å tak og golv lister er eggehvite i farge:) Prinssese rom rett å slett!

Vårt rom er malt i caffelattè, skap dører er en slags mellom grønn farge, ble veldi bra. Men er spent på å høre va min kjære syns om farge valget!

Men nå må jeg vist dra.. skal hente Broren til min kjær på flyplassen litt over 4.. å nå gikk klokka veldi fort i fra meg :O Den er jo blitt 15:45!

Snakkes!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar