torsdag 3. september 2009

Super optimistisk!

Endelig har vi fått nøkkelen til huset vårt, har allerede fått malt stua i den fargen jeg ville ha:) Og i dag tar vi badet, Fargen på badet i dag er helt forskrekkelig stygg.. den er ROSA.. passer seg vel egentlig ikke på ett bad... ikke etter mitt syn ihvertfall!

Bade skal males i caffèlatte farge, og etterhvert blir det pusset opp med fliser på gulv,veggene har jeg ikke bestemt meg for plater eller fliser enda. Tror min kjære skal få lov å bestemme noe også! hehe Ja det skal han:)

Igår ble vi ferdi med stuen, og Adele sov for første gang på rommet sitt! Hun sov så godt at det aner dere ikke, var helt forferdelig å måtte vekke henne da vi måtte dra hjem til min mamma for kvelden. Men nå er vi straks på tur oppover igjen for en ny dag med maling og møbelering!

Føler meg kjempe optimistisk :D Å det er jo vel og bra? :P litt stør i kroppen idag etter 2 dager med intens jobbing i ny huset! Håper jo at vi skal klare å bli nesten ferdige med soverommene og stuen til min kjære kommer hjem den 16 sept! *håpe håpe*

Når min kjære kommer hjem så er det kjøkken som står for tur! Det er dyrt og pusse opp kjøkken, men det må tas nå! Skal jo få alt på plass og etterhvert begynne å lage ordentlig middag til mine kjære! Gleder meg sinnsykt til det! tenk mitt eget kjøkken?!?! :D

skal ta med meg Digitalcamera i dag å knipse litt bilder, som jeg evt kommer til å legge ut her. Er jo litt moro med før og etter bilder :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar