mandag 31. august 2009

Lille spræll <3

Da var den etterlengta dagen kommet, og jeg har vært på ultralyd! Gikk strålende og over all forventing!

Er heldivis bare 1 baby inni meg, legen trodde en stund det kunner være tvillinger, men det er det altså ikke. Og gla er jeg for det! Babyen var veldi livlig veivet med armer å sparket med bena sine, vart helt fantastisk å se lille nurke være så våken:D

Fikk ikke nå fast termin ennå, men skal tilbake på ordinær ultralyd i begynnelsen av oktober:) Blir veldi spennende å få høre da hvilken termin jeg evt får. Nå er den ca den samme som det jeg trodde først:) Men en mer konkret termin kommer etterhvert når jeg har fått vite det selv:)

Adele har også vært til legen i dag på siste kontroll ang luftveisproblemer, hun er nå helt frisk å legen kunne ikke høre noe på lungene hennes :D Å kjempe glad er jeg for det! Så da ble det konstatert at det var den gamle leiligheten vi bodde i, som gjorde utfallet for astma anfallene hun har hatt. (Var muggsopp i den leiligheta vi bodde i før) :( Men nå er hun frisk som en fisk:D

Har også fått bestillt meg flybilletter til oslo fra den 13 sept til 20sept. så da reiser jeg bort for å ta meg igjen litt ;) Skal bli godt å få slappe av og kun tenke på meg selv i en uke. Men kommer til å SAVNE jenta mi noe sinnsykt siden hun ikke skal være med... Mamma si gullpia<3

sånn.. da har jeg fått oppdatert bloggen min litt, håper det er noe som leser og kommenterer;)
Er nytt for meg dette så tar gjerne i mot ris og ros :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar