torsdag 27. august 2009

6 mnd allerede :O


Idag 27 august blir Adele Johanne 6mnd! Altså ett halvt år! Tiden den flyr i fra meg, kan nesten ikke tro at det er 6 mnd siden jeg fødte min perfekte datter<3

Da Adele kom til verden var hun 48 cm lang og 3600 gram tung, stor jente til å komme 3 uker før termin! Nå på 6 mnd kontrollen var Adele 66 cm lang å 7,8 kilo! Hun vokser så fort, å nye ting gjør hun vær dag nå!Utviklingen skjer jo så fort at jeg henger jo nesten ikke med:P

Idag har vi også vært på babytreff i Ørtfjelle til Inger Susan og Aurora;) Kjæmpe koselig var det å få komme dit, nytt hus har di bygd seg, det drømmehuset kan jeg si dere!
Tok med meg noe tips ang farger og kombinasjoner til vårt eget hus som vi snart overtar! Der trengs en del opp pussing før det når vår standard:) Men det tar vi på sikt å når lommeboka tillater det :)

Legger ut noe bilder av gullongen vår så får dere se ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar