lørdag 22. august 2009

Den store glede :)

Idag fikk jeg pakken min fra H&M, den inneholdt mye fint! Masse nye klær til min søte lille gulljente Adele Johanne<3 Hello Kitty til den store gullmedalje :D *kniis* skal ta bilder å legge ut når jeg finner ut hvordan ^^

Jeg fikk åsså litt klær, er jo gravid igjen så jeg trengte litt nytt jeg også, gravid topper i fleng ;)
Bestillte jo selvsagt noe klær til nestemann... Klarer jo ikke å dy meg :O Var sån 2pack tilbud med bodyer å bukse :) Kjæmpe fine!

Adele har badet for første gang i vasken på kjøkkene, det syns hun var kjæmpe gøy:D skal legge ut bilde av det åsså etterhvert:) Mormor prøvde også å lære henne å sitte selv idag, å da lo hun så godt, å det kom rett fra hjerterota! Den største gleden man kan ha er barn ;) Ingen dag er lik og det er alltid nye ting og oppdagelser :)

Føler meg veldi heldi som har fått lov å bli mamma til en, å nå har vi jammen en til på tur:)

4 kommentarer:

  1. Adele er best<3 Suss henne grundig når hun våkner neste gang ;)
    Åh mååå ha bilder! Se på verktøyslinjen eller hva det nå heter, skal være et pittelite bilde! jepp! :)

    SvarSlett
  2. Ja det er hun virkelig<3 skal gi henne en megasuss fra dere alle 3 :D

    Finner ikke ut av dette bildegreia.. trur jeg er litt korka rett å slett.. eller bare ikke sånn flink me data?! :P

    SvarSlett
  3. Kom innom i mårra kveld hvis du kan ;) KAn knøvvel ilag vettu :D

    SvarSlett
  4. Så ikke kommentaren din før nå :O litt treig å sjekke :P Kan ta det utti uka kanskje? Vis det passer? :)

    SvarSlett