lørdag 29. august 2009

Bare få dager igjen!

JA sånn er det! Er på tjukken igjen å jeg venter jo spent på å få vite noe om det som vokser inni meg! Var til legen på første sv,kontroll den 26 august. Snakket en del om hvordan jeg hadde det å slikt, kom frem til at jeg ska gå ofte til kontroll siden det blir det beste for alle parter :)

Fikk også hurtig henvisning til ultralyd, som jeg skal i på mandag den 31 aug, gleder meg mye, men gruer meg også! Er vel normalt det ?! Eller??? Siden jeg har kjent liv for ca 3 uker siden så mener legen jeg enten er lengre på vei eller så kan det være 2 der inne... hmm.. 2 inni meg?! Litt skummelt å tenke på, så jeg håper jeg er lengre på vei! Men uansett va utfallet blir så tar vi imot med åpne armer;) Er jo barna våre :D

Er kun 3 dager igjen til jeg får nøkkelen til nyhuset vårt :D Gleder meg så til å få flytte inn i mitt eget hus! Eller det heter jo VÅRT eget hus siden vi er en familie nå;) Ikke nokk med det, så kommer min kjære hjem 2 månder før tiden :D Gjett om jeg ble gla da! Endelig får jeg ha min elskede sammen med meg i begynnelsen:) Blir mye opp pussing så det skal bli godt å ha han hjemme! Adele skal få eget soverom fra første stund, det trur jeg blir kjæmpe bra for både oss å henne:) Åsså er det jo stas med eget rom å da ;)

Prinsesse rom skal hun få! Har allerede sett ut farger å møbler til henne, seng har hun jo med sengehimmel så da får jeg bare finne resten sånn etterhvert... :)

Mamma`s gulljente er stellt til kvelden nå, skal straks putte henne i seng:) Å da skal mormor passe henne imens jeg drar på butikken for å handle inn bleier, grøt å våtservietter etc :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar