torsdag 20. august 2009

Koselig kveld

Jeg har vært så heldi å fått litt fritid for meg selv, vært en tur til min gode venninne Renathe å kost meg masse:)

For tiden bor vi hjemme hos mine foreldre mens vi venter på nøkklene til nyhuset :D 1september får vi dem. Blir litt slitsomt i lengden å bo så tett på sine nærmeste når man har sin egen familie å tenke på å ta vare på!

Men jeg biter tennene sammen å står på så godt jeg kan:)

Så i kveld har jeg fått min mamma til å se etter Adele mens hun sov, slik at jeg fikk ta meg en tur ut:) Har hatt en veldi koselig kveld, kos`t meg masse til Renathe, vi spiste is å drakk brus og pratet masse masse :D Var til å med Renathe som fikk meg til å begynne med blogging ;)

sånn.. tror jeg har fått en liten start på dette blogg greia, håper å tror det skal bli bedre etter hvert :)

God natt alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar